BMW E38 V12 – renowacja



BMW E38 V12 –  Koniecznie to zobacz❗
„Kupiłem auto warte uwagi, wymaga pracy, ale na pewno się opłaci. Chcę żeby robiło duże wrażenie i miało swoją cenę jak się nim pobawię i potem zechcę sprzedać.”
Słysząc te słowa dokładnie wiem czego oczekuje klient. Bardzo lubię takie projekty, mimo że są bardzo czasochłonne.
Auto sprowadzono z Hiszpanii. I niestety było malowane całe. Jeszcze przed sprowadzeniem. Powodem był spalony słońcem lakier.
Więc lista będzie dosyć długa:
👉 Matowanie całego lakieru w celu usunięcia dosyć znaczącej skórki pomarańczy czyli tzw. morki. Oraz polerowanie. Teraz lakier prezentuje się jak trzeba. Różnicę zobaczycie na zdjęciach.
👉 Matowanie i polerowanie przedniej, tylnej i bocznej szyby. Były porysowane, boczna wręcz podrapana czymś ostrym a tylna miała ślady od matowania przy tylnej klapie. Taka hiszpańska precyzja.
👉 Wymiana uszkodzonych listew bocznych.
👉 Matowanie i polerowanie szklanych kloszy reflektorów aby pozbyć się wypiaskowania.
👉 Polerowanie tylnych lamp.
👉 Wymiana uszkodzonych nerek na nowe.
👉 Wymiana halogenów przeciwmgielnych.
👉 Zabezpieczenie lakieru woskiem oraz hydrofobizacja szyb.
Wnętrze było zniszczone, brudne, teraz jest jak nowe. A pracy było bardzo dużo. Najpierw była wymieniona podsufitka. Jeszcze przed wizytą u mnie. Tylko dlaczego tylko ona skoro wszystkie słupki wymagały ponownego obszycia. Tego nie wie nikt. Ale to nie był problem.
Tutaj lista również długa:
👉 Obszycie wszystkich słupków.
👉 Demontaż boczka drzwi, obszycie górnej części boczka nową skórą. Reszta elementów skórzanych boczków drzwi była naprawiana i pomalowana. Nowe kołki mocujące.
👉 Czyszczenie całego wnętrza, deski, tylnej półki, każdego zakamarka, nawiewów.
👉 Ciśnieniowe odkurzanie wykładziny i pranie.
👉 Demontaż foteli i kanapy, naprawa ubytków, zadrapań i pęknięć oraz malowanie. To samo dotyczy elementów deski rozdzielczej i tunelu środkowego. To zajęło najwięcej czasu.
👉 Malowanie elementów plastikowych.
👉 Zakup nowych osłon prowadnic i mechanizmu sterowania foteli. Niestety na te z poliftowej wersji. Ale oryginalne popękane będą naprawiane jeszcze i wrócą do auta.
👉 Zakup nowych dywaników.
👉 Troszeczkę poprawiłem stan elementów z drewnianą okleiną.
Po miesiącu prac auto wróciło do klienta aż do Łodzi. 😎
BMW E38 V12 – renowacja

Więcej zdjęć w sekcji realizacje - kliknij tutaj
Przewiń do góry