„Kupiłem auto warte uwagi, wymaga pracy, ale na pewno się opłaci. Chcę żeby robiło duże wrażenie i miało swoją cenę jak się nim pobawię i potem zechcę sprzedać.”
Słysząc te słowa dokładnie wiem czego oczekuje klient. Bardzo lubię takie projekty, mimo że są bardzo czasochłonne.
Auto sprowadzono z Hiszpanii. I niestety było malowane całe. Jeszcze przed sprowadzeniem. Powodem był spalony słońcem lakier.
Więc lista będzie dosyć długa:
Matowanie całego lakieru w celu usunięcia dosyć znaczącej skórki pomarańczy czyli tzw. morki. Oraz polerowanie. Teraz lakier prezentuje się jak trzeba. Różnicę zobaczycie na zdjęciach.
Matowanie i polerowanie przedniej, tylnej i bocznej szyby. Były porysowane, boczna wręcz podrapana czymś ostrym a tylna miała ślady od matowania przy tylnej klapie. Taka hiszpańska precyzja.
Wymiana uszkodzonych listew bocznych.
Matowanie i polerowanie szklanych kloszy reflektorów aby pozbyć się wypiaskowania.
Polerowanie tylnych lamp.
Wymiana uszkodzonych nerek na nowe.
Wymiana halogenów przeciwmgielnych.
Zabezpieczenie lakieru woskiem oraz hydrofobizacja szyb.
Wnętrze było zniszczone, brudne, teraz jest jak nowe. A pracy było bardzo dużo. Najpierw była wymieniona podsufitka. Jeszcze przed wizytą u mnie. Tylko dlaczego tylko ona skoro wszystkie słupki wymagały ponownego obszycia. Tego nie wie nikt. Ale to nie był problem.
Tutaj lista również długa:
Obszycie wszystkich słupków.
Demontaż boczka drzwi, obszycie górnej części boczka nową skórą. Reszta elementów skórzanych boczków drzwi była naprawiana i pomalowana. Nowe kołki mocujące.
Czyszczenie całego wnętrza, deski, tylnej półki, każdego zakamarka, nawiewów.
Ciśnieniowe odkurzanie wykładziny i pranie.
Demontaż foteli i kanapy, naprawa ubytków, zadrapań i pęknięć oraz malowanie. To samo dotyczy elementów deski rozdzielczej i tunelu środkowego. To zajęło najwięcej czasu.
Malowanie elementów plastikowych.
Zakup nowych osłon prowadnic i mechanizmu sterowania foteli. Niestety na te z poliftowej wersji. Ale oryginalne popękane będą naprawiane jeszcze i wrócą do auta.
Zakup nowych dywaników.
Troszeczkę poprawiłem stan elementów z drewnianą okleiną.
Po miesiącu prac auto wróciło do klienta aż do Łodzi.
W ramach tej witryny stosujemy pliki cookies zgodnie z ich polityką w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Akceptując wyrażasz zgodę na ich zapisy na Twoim komputerze. Zgoda
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.